You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - הפועל חיפה מצופפת את הצמרת הגבוהה
עושים טוב גם מחוץ למגרש. שחקני הפועל חיפה בפעילות למען הקהילה (צילום: מדיה הפועל חיפה)

נערים א' - הפועל חיפה מצופפת את הצמרת הגבוהה

ליגת העל - מחזור 26: הקבוצה הצפונית נתנה פייט חזק למוליכה, מכבי נתניה, שמחקה פיגור של שני שערים, אך לא זכתה בניצחון וכעת מוליכה ב-3 נקודות את הטבלה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מחזור אחד לפני משחק העונה בליגת העל של שנתון נערים א', מאבק האליפות מקבל טוויסט משמעותי. מכבי נתניה, שהתייצבה למחזור ה-26 כמוליכת הטבלה עם יתרון של 5 נקודות על פני סגניתה, מכבי ת"א, מוצאת את עצמה כעת עם יתרון של 3 נקודות בלבד, זאת לאחר שלא הצליחה לחזור עם ניצחון מהמשחק מול הפועל חיפה, בעוד שמכבי ת"א הביסה קודם לכן 1:9 את הפועל חדרה.

הפועל חיפה, שמדורגת במקום ה-13 בטבלה, מתחה היום בצורה מרשימה את מכבי נתניה. הקבוצה של ירין איבגי אירחה את המוליכה מהשרון ופתחה את המשחק בצורה עוצמתית וכבר לאחר פחות מרבע שעה של משחק הוליכה ביתרון 0:2, זאת לאחר שבדקה ה-9 לירן רזון חטף כדור משחקן הגנה אורח בתוך הרחבה וכבש שער יתרון 0:1 - וכחמש דקות לאחר מכן, הגבהת כדור חופשי הסתיימה בנגיחה לרשת של הבלם, עילאי חזן - שכבש יתרון 0:2.

מכבי נתניה נכנסה באיחור למשחק, מטבע הדברים נטל היוזמה עבר לשחקניה ובדקה ה-45, רגע לפני הירידה להפסקה, התקפה מצוינת של נתניה הסתיימה בבעיטה של שחר נחום לרשת בשער שקבע את תוצאת המחצית הראשונה - 1:2 לזכות הפועל חיפה. מכבי נתניה עלתה נחושה למחצית השניה ובדקה ה-54 הגבהת קרן של נתניה הסתיימה בנגיחה של טהר תאנה לרשת מטווח אפס ואנחנו בשוויון 2:2. בדקה ה-84 מכבי נתניה כבר חגגה מהפך, לאחר שהגבהת כדור מאגף ימין הסתיימה בנגיחה לרשת של דניאל אטלן מטווח קצר, אך שופט המשחק פסל את השער בטענה לנבדל והתוצאה נותרה בעינה ובסיום - שוויון 2:2.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון


מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

חדש באתר

כמדי שנה במחלקת הנוער של מכבי ת"א ייחדו את אימוני ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה להתייחדות עם זכר הנספים. על אחה"צ מלא בע...